The Event Academy doet er alles aan om de kwaliteit van het onderwijs te garanderen. Mocht er desondanks een klacht zijn, dan gaat The Event Academy hier graag over in gesprek. Uiteraard wil The Event Academy blijven ontwikkelen. The Event Academy ziet klachten dan ook als een constructief hulpmiddel om het onderwijs verder te verbeteren, zodat op een hoog niveau aan de veranderende wensen van studenten en het bedrijfsleven kan worden voldaan. Houd voor alle klachten (dus ook voor klachten over toetsen) rekening met de volgende stappen:
- De klacht is duidelijk en volledig verwoord in de brief naar de directie;
- Aangegeven is welke acties tot dan toe zijn ondernomen;
- Aangegeven is met welke personen contact is opgenomen en er is expliciet duidelijk gemaakt dat je contact hebt opgenomen met de cursusbegeleider;
- Je contactgegevens (adres, e-mail en (mobiel) telefoonnummer) zijn duidelijk vermeld;
- Kopieën van eventuele eerdere correspondentie zijn bijgesloten.
Let wel: als je klacht betrekking heeft op een besluit, dan blijft het besluit, ondanks het indienen van de klacht, vooralsnog van kracht.